Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 12
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 25
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 25
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 26
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 26
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 27
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 27
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 28
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 28
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 29
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 25
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 25
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 26
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 26
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 27
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 27
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 28
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 28
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/maincore.php on line 29
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/side_left.php on line 41
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/codingr/sites/codingrus.ru/side_left.php on line 41
Нужна помощь с лабораторными по компьютерной графике.Лабы делаются на Borland C.Кто знает как там делать их или знает материал полезный где можно найти,помогите пожалуйста.Заранее благодарен.
Всем привет!)))
плиз помогите я новичек в Delphi 7 !
вот ссылка найдите ошибку...прошу срочно нужно, а да ещё надо там графики построить.....
http://letitbit.net/download/19804.1942bc8d9ebf92ff29f6f83f4/Grafika_Delphi_7.rar.html
В ICQ 563-710-264
или http://vkontakte.ru/id17869029
...заранее спасибо
Sanal написал:
Всем привет!)))
плиз помогите я новичек в Delphi 7 !
вот ссылка найдите ошибку...прошу срочно нужно, а да ещё надо там графики построить.....
http://letitbit.net/download/19804.1942bc8d9ebf92ff29f6f83f4/Grafika_Delphi_7.rar.html
В ICQ 563-710-264
или http://vkontakte.ru/id17869029
...заранее спасибо
если хочешь что бы помогли во первых нужно сорздавать отдельные темы и во вторых выкладывать код
Я знаю, что ничего не знаю, но многие не знают и этого
Всем привет!Помогите новичку...Короче мне нужно чтобы на Image рисовались линии по введенным в Edit значениям.Т.е. у меня в проге будет семь edit, вводя в первый edit число это будет начало линии,во второй Edit это конец линии и т.д.Спасибо!
Пишу вам по поводу курсовой работы по 3Д программированию! Не могли бы вы помочь мне с заданием ниже до 16го Апреля? Суть курсовой заключается в том что нужно создать игровую среду используя Microsoft Visual Studio 2010 C# и интерактируя с XNA . Прошу оценить мою работу!
Заранее благодарю.
С уважением
Ержан.
Aim: Interactive 3D Game Development in XNA
Create an interactive spaceship game using XNA. The game can have any aim, but must meet the following set of criteria:
1. Involves keyboard control to allow the user to move a spaceship in a 3D virtual environment using the arrow keys in the x,y and z directions (spaceship should stay reasonably central to the screen with the camera following it to achieve this).
2. The spaceship must be limited in its movement so that it does not move outside the bounds of the display.
3. A ground terrain and collision detection must be implemented so that the spaceship can not pass through the ground. In the simplest case the ground can be flat, but it must have a texture applied.
4. Collision detection between the spaceship and at least one other game object must be detected and used as part of the game play.
5. A life systems should be implemented based on collision detection so that the user loses lives (or part of lives) during the game to a point where they have no life left and the game is over. A simple timer mechanism as in the FuelCell example does not fulfil this criteria.
6. A scoring system - in its simplest form this might be based on time alive.
Marking Scheme
Basic Game functionality worth 50%
A mark of 50% will be awarded for a game that meets the basic specification set out in parts 1-6 above in a well-designed manner.
Additional Game functionality 30%
A mark of up to 30% will be awarded for a development that exceeds the specification set out above .e.g.
Additional interactivity and complexity such as:
complex game play e.g. enemies that attack the spaceship or weapons on the spaceship etc.
using different objects controlled independently, by the computer or other users
creating multiple levels that increase in difficulty
differential scoring scheme for collecting different objects
Any enhancements or additions to the view, design, layout or action of the game e.g. multiple views, complex terrain creation etc.
Report 20%
A mark of 20% will be awarded for a 2000 word report detailing:
A short description of the motivation for and the goal of your game
A brief explanation of all the classes and methods you have used in your game.
The advanced functionality that you have added
References for any images, code or material that you have taken from external sources.
Submission
You will be expected to copy to CD/DVD and submit your entire development folder and a copy of your report as a Microsoft Word or .pdf document. You will also need to create a ClickOnce installation package on your CD/DVD and make sure your application can install and run from this package before submitting.
Warning about originality
It is expected that you will reuse a reasonable amount of 3rd party code in your development. This code must be properly referenced both in your report and in the code comments in your actual code. In accordance with University policy, no marks will be awarded, and disciplinary action will be taken if any part of your work appears to have been copied from, or by, another person without referencing.
Перейти на форум:
Гость
Вы не зарегистрированны? Нажмите здесь для регистрации.